Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
REBRAE
Sobre
Sobre a Revista
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Atual
Arquivos
Submissões
Notícias
Contato
Buscar
Cadastro
Acesso
Início
/
Arquivos
/
v. 8 n. 1 (2015)
v. 8 n. 1 (2015)
DOI:
https://doi.org/10.7213/rebrae.v8i1
Publicado:
2015-07-27
Editorial
Editorial
Alceu Souza
7-8
PDF
Articles
Economic and financial impact of corporate sustainability on sustainable competitive advantage
Daiana Paula Pimenta, Alethéia Ferreira da Cruz, Rafael Barreiros Porto
9-25
PDF (English)
Strategy, knowledge and change in an institution of higher education: points of intersection
Fenando Antônio Colares Palácios
26-36
PDF (English)
Contributions of the collective subject discourse methodology (CSD) for the Strategy Research as practice
Paulo Frederico Paganni Oliveira, Marlene Marchiori, Mario Nei Pacagnan
37-52
PDF (English)
Strategy of asset portfolio risk diversification through value drivers
Francisco Roberto Farias Guimarães Júnior, Charles Ulises de Montreuil Carmona, Luciana Gondim de Almeida Guimarães
53-68
PDF (English)
Knowledge management influences on strategy dissemination: Cemig case study
Kátia Regina de Melo Teixeira, Rodrigo Baroni de Carvalho, Humberto Elias Garcia Lopes, Grace Vieira Becker
69-84
PDF (English)
Determinants of Japanese expatriation to Brazilian subsidiaries at the beginning of the 21st century
Márcia Zabdiele Moreira, Mário Henrique Ogasavara, Marilia Pinheiro Falcioni Pereira, Heber José de Moura
85-99
PDF (English)
Creating bonds with customers as a result of winery visitation
Suélen Bebber, Ana Paula Graciola, Gabriel Sperandio Milan
100-115
Idioma
English
Español (España)
Português (Brasil)
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários
Desenvolvido por
Open Journal Systems